2017. február 21., kedd

Csajos futókerékpár, futóbicikli 1 Ft Nincs minimálár !!!!!! SZEKRÉNYÜRÍTÉS - Jelenlegi ára: 1 Ft

Kedves Licitáló !  
Ismét lakás- szekrényürítés van !!! Mindent 1 Ft rol indítok, és nincs minimálár.
Jelen aukciómban Lara egykori nagy kedvenc futóbringáját találod. Hatalmas sikere volt, sokat használta, de mivel már kinőtte így ez is eladó sorba került. Itt Ausztriában vásároltam / Hofer/ Aldiban , 12. 000 Ft volt az ára. Tiéd lehet 1 Ft ér is. Akár Húsvéti ajándék is lehet kislányodnak ! Mint látod tárolóban , ovtam, védtem a naptól ha nem volt használatban. Hibája nincs, használatból eredő esztétikai " hibák " vannak rajta. Tisztítva küldöm ! Pontos postadíjat csak licit leütés után tudok adni !  
Kislányaim kinőtt ruháit, cipőit, csizmáit, papucsait, játékait árulom ! Lesznek majd felnőtt ruhák is, sajátom, a volt férj majd jövök értük de el sosem vitt ruháit... illetve a régi életem és régi lakásunk bútorai , csecsebecséi is itt lesznek lassan.... amint az időm engedi munka , lányok és a háztartás mellett. Ruháinkat minden esetben Ausztriában , márkaboltokban vásárolom de Vannak Törökországból szerzett darabok , Olaszországból, és Angliából származóak is. Egy gyermek használja, mivel a 2 lány különböző stílust képvisel.  
Elsőosztályú minőség, folt, szakadás mentes. Ha mégis bármi probléma lenne , külön felhívom rá a figyelmet !! Minden darabot 1 Ft ról indítok. Licitet nem törlök, nem zárok hamarabb, és fix árasra sem teszem.  
Postázás !  
Vaterán belül bármi mehet a foxport kivételével. Hozzánk legközelebb Sopron van, oda pedig ritkán járok 
Személyesen Mosonmagyaróváron tudod tőlem átvenni a csomagot, ruhát, játékot stb...
2 hetente járok Magyarországra, és csak Magyarországról postázok. / Ausztriában élek, és mivel itt az Osztrákok nem vesznek használt ruhát a gyerekeiknek, ezért én itt próbálozom : )  Nem kell megijjedni, eddig mindenkinek küldtem a csomagot : ) Ha gyermekruhát, játékot cipőt vásárolsz és van módómban , teszek bele a gyermeked számára egy kis apróságot is : ) 
Ruhát, játékot és bármit amit vásárolsz félre tudom tenni gyesig, gyedig, családiig, fizetésig stb..  csak időben jelezd ! Termékeket össze várom, csak természetesen időben szólj, és ne nekem keljen téged keresnem. Mindenre hajlandó vagyok, és segítőkész !  
Nos ! Ha minden számodra megfelelő, kérkel csakis  akkor licitálj !  
Jó licitálást kívánok !  
Köszönöm szépen hogy benéztél, nézd meg a többi aukciómat is.  

Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2017-03-07 21:47 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése