2018. december 29., szombat

Új ! Új ! Új ! A Gyűrűk Ura 1-2-3 Bővített ,extra, díszdobozos kiadvány. 3x4 dvd. - Jelenlegi ára: 19 999 Ft

Ez egy időutazás. Ezt a csodálatos trilógiát új állapotban már sehol nem tudod beszerezni. Sajnos már nekem sincs több. Eladó a képeken látható eredeti " A Gyűrűk Ura 1-2-3 díszdobozos extra , bővített kiadvány. Mindegyik rész 4  dvd lemezes. (Tehát összesen 12 darab ). Természetesen szinkronizált mind a három rész . A Gyűrű Szövetsége már nincs becsomagolva de soha nem volt lejátszva. A Két Torony és a Király Visszatér eredeti csomagolásában. Az első részről több fotót is készítettem , hogy lásd , hogy a külső doboz és a belső lemezeket tartó széthalytható rész is kifogástalan , új. A harmadik lemezt tartó egyik kis fülecske letört amikor fotóztam. (Külön képen is láthatod. ) Ettől a lemez még nem esik ki. Olcsóbban tudsz venni ilyen részeket ( én is árulok több árfekvésben kinézettől föggően ), de ez új . Ha valaki megvásárolja terméket , annak vételárát hét napon belül ki kell egyenlíteni ! Ha ez még sem történne meg , akkor a 8. napon negatív értékelés mellett a terméket újra hírdetem. Köszönöm , hogy benéztél az oldalamra és , hogy elfogadtad a licitálásra vonatkozó feltételeimet ! Szia.

Jelenlegi ára: 19 999 Ft
Az aukció vége: 2019-01-18 12:47 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése