2016. szeptember 27., kedd

Hatalmas 26 db-os kisfiú vegyes ruhacsomag 86-os - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Eladásra kínálom kisfiam kinőtt ruháit. A csomag vegyes tartalmú. Állapotuk is vegyes, van közötte újszerű és van, ami már használtabb. Zömében szép állapotúak. Márkájukat tekintve vegyes C&A, Okay, H&M, CHEROKEE, Next. A ruhákat tisztán szekrénybe tároltam. Dohányfüst és állatszőrmentes lakásból.
Az alábbiakban felsorolom a ruhákat.
-         Hálózsák (cipzár mellet az anyag elhasználódott, fotóztam) 1 db
-         Rugdalózó (lábfejnél több helyen varrva, alvásra használtuk, fotóztam) 1 db
-         Plüss szabadidő szett, kék-barna (felső és nadrág) 1 szett
-         Kapucnis szabadidő szett, kék (felső és nadrág) (felső ujján hátulról foltos, fotóztam) 1 szett
-         Pamut szabadidő szett, piros-kék (felső és nadrág) 1 szett
-         Farmernadrágos szett (felső és nadrág) 1 szett
-         3 részes szabadidő szett, keki zöld (felső, nadrág és mellény) (nadrágon elől ülepnél icipici javítás, fotóztam) 1 szett
-         Szabadidő nadrág, piros 1 db
-         Szabadidő nadrág, zöld 1 db
-         Bélelt vászon nadrág, keki zöld (szára felgombolható) 1 db
-         Vastagabb magas nyakú felső, piros 1 db
-         Vékony pamut felső, fehér 1 db
-         Alul patentos felső, kék és fehér alapon tappancsos (body) 2 db
-         Atléta, fehér (trikó) 1 db
-         Kötött sapka és sál, kék 1 szett
-         Zoknik hosszabb szárral, zöld, kék, vajszín és fehér 7 pár
-         Zoknik rövidebb szárral, fehér, szürke és kék 3 pár
Az általam árult termékeket próbálom jól átnézni, de mivel használtak esetleg előfordulhatnak apróbb hibák, amiket én nem vettem és zre. Természetesen, ha látok hibát jelz! em és fotózom is. Szándékosan semmit nem próbálok elhallgatni. Kérlek, ennek tudatában vásárolj.
Postázom is előre utalás után.
 
Kérdésre szívesen válaszolok. Kérésre szívesen mérek.

Jelenlegi ára: 3 500 Ft
Az aukció vége: 2016-10-18 12:29 . Hatalmas 26 db-os kisfiú vegyes ruhacsomag 86-os - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése